Укр
Графік роботи:

Будні: 10:00–20:00

Вихідні: 10:00–18:00

Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик
Відгуки 1
Робив замовлення в даному магазині, менеджер звязався зі мною швидко, відповів на всі питаня які мене цікавили.
Доставка була швидкою, товар відповідае дійсності.

Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Shampoo Gentle Hair Cleanser 500ml №9

В наявності
Артикул: COS-82-0211
750 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Обʼєм
Замовити швидко
Характеристики
Тип шкіри  Нормальна
Країна  Франція

Способи доставки:

У відділення «Нової пошти»

  • Отримання товару у відділенні «Нова пошта» згідно з умовами перевізника.Оформіть замовлення на сайті.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки «Нова пошта».
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Нова пошта», або мобільному додатку "Нова пошта", після надходження посилки до пункту видачі ви отримаєте відповідне повідомлення.
  • Отримайте посилку в пункті видачі (наявність паспорту чи іншого документа, що підтверджує особу, обов’язкова).
  • Перевірте робочий стан товару на місці. 
  • Сплатіть вартість замовлення оператору.

Адресна доставка кур'єром «Нова пошта»

Кур'єрська доставка здійснюється лише за повною передоплатою товару.

  • Доставка замовлення кур’єром «Нова пошта» згідно з умовами перевізника.
  • Оформіть замовлення на сайті.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Адресна доставка кур'єром «Нова пошта».
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Нова пошта», або мобільному додатку "Нова пошта".
  • Після надходження посилки до вашого населеного пункту з вами зв’яжеться співробітник «Нова пошта» для узгодження термінів доставки.
  • При отриманні перевірте робочий стан товару.
  • Сплатіть вартість замовлення кур’єру.

Поштомат «Нова пошта»

  • Доставка в поштомат «Нова пошта» згідно з умовами перевізника.
  • Оформіть замовлення на сайті.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Поштомат «Нова пошта».
  • Вкажіть номер поштомату в корзині при оформленні замовлення.
  • Сплатити замовлення можливо при отримані біля поштомату онлайн оплатою від "Нова пошта" якщо сума замовлення до 10 000 грн.
  • Якщо сума замовлення вища, потрібно обрати інший спосіб оплати який включає передоплату.
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Нова пошта», або мобільному додатку "Нова пошта".
  • Коли замовлення буде завантажено в поштомат — ви отримаєте про це повідомлення.
  • Якщо товар сплачувався по передплаті, біля поштомату потрібно зайти в мобільний додаток, перейти в розділ «Мої відправлення», вибрати потрібну експрес-накладну і натиснути кнопку «Відкрити комірку» і забрати посилку.
  • В іншому випадку перед відкриттям комірки потрібно сплатити суму замовлення в додатку "Нова пошта". 
  • Якщо клієнт випадково закрив комірку, не забравши посилку, в додатку потрібно натиснути кнопку «Відкрити комірку повторно».

Способи оплати:

Післяплата ''Нова Пошта'' (оплата при отриманні)

  • Під післяплатою розуміється оплата за товар та доставку при отриманні на Новій Пошті.
  • Замовлений товар буде відправлено за реквізитами, що залишив отримувач.
  • Оплата за товар та доставку здійснюється отримувачем в представництві Нової Пошти.
  • При такому способі оплати може стягуватись додаткова комісія за послуги Нової Пошти.Стоимость доставки до отделения от 60 грн. Стоимость обработки наложенного платежа (при оплате товара при получении): 20 грн + 2% от суммы чека.

Оплата на банківську карту

  • При здійсенні замовлення оберіть спосіб оплати "Оплата на карту"
  • Проведіть оплату на карту ПриватБанку 4149 4999 9758 0236 отримувач Юрій Герб.

Обмін та повернення

Хочете повернути або обміняти товар належної якості?

 Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Опис товару належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Опис товару неналежної якості:

  • Були в використанні
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами
  • Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця.


1. Заповніть бланк повернення товару

  • Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину Скоро будет , або у Viber за номером Скоро будет, вказавши причину повернення.
  • Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

3. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
  • Адреса та контактні дані для відправлення товару:
  • Івана Франка, 2А, Усатове, Одеська область, 67663
  • відділення Нової пошти №1,
  • Герю Юрій
  • +380957783935

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотню доставку товару.
  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується.

5. Повернення коштів за товар

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber
Вгору